Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Práce s knihou jako prostředkem k rozvoji předčtenářské gramotnosti u dětí se sluchovým postižením v mateřské škole
Neubauerová, Mirka ; Homolková, Kamila (vedoucí práce) ; Hudáková, Andrea (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na cílenou práci s knihou jako prostředkem k naplnění čtenářské pregramotnosti v mateřské škole u dětí se sluchovým postižením. V teoretické části práce jsou uvedeny definice gramotnosti, čtenářské gramotnosti a čtenářské pregramotnosti. Poté se práce zaměřuje na faktory, které v předškolním období ovlivňují čtenářskou pregramotnost. Další kapitoly se věnují propojení této problematiky se současným rámcovým vzdělávacím programem a čtenářskými strategiemi vhodnými v předškolním vzdělávání. Závěr teoretické části věnuje pozornost problematice dětí s vadou sluchu v souvislosti s čtenářskou pregramotností a stručně tématu knihy a významu pro rozvoj čtenářské pregramotnosti. Praktická část práce se věnuje výzkumu možných způsobů realizace cílené práce v mateřské škole pro děti se sluchovým postižením a jejich reakcím na tyto aktivity.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.